po egzaminie :)

|
jedno wielkie uffffffffffffffffff
w piątek miałam egzamin- całoroczny z fizjologii, to był ciężki czas ;-)
ale mogę odetchnąć, na chwilkę, bo zaliczyłam go!! :)
następne kciuki poproszę na poniedziałek, czwartek i piątek - po resztę zgłoszę się później ;-)

a teraz może jakieś zdjęcie? to za chwilę...
a najpierw pochwalę się, że biorę udział w forumowej zabawie RR - round robin
i dziś właśnie doszyłam kawałek do pierwszego kwadrata - zdjęć niestety nie mogę pokazać,
bo praca wspólna ma być niespodzianką ;)

ale uszyłam nosidełka dwa, zdjęcia więc będą :)



i jeszcze jedno zaległe zdjęcie z warszawskich warsztatów - sępię o autograf autorkę książki z poprzedniego wpisu ;-)



Miłego weekendu!

1 komentarze:

Kasia z Różności pisze...

Gratuluję zdania egzaminów! W tygodniu służę kciukami, ale na weekend zabieram , bo potrzebuję na egzaminy męża :)
Nosidełka jak zwykle cudne. Niestety moje młode już na nie za duże, chociaż młodsze jeszcze o ręce się dopomina :)

Prześlij komentarz