urodzinowo...

|
wczoraj miałam urodziny :)
spędziłam go nietypowo, nie z rodziną a na wykładzie dr Kirkilionis

ale i tak dzień zaliczam do udanych! :) było bardzo sympatycznie - zobaczyłam wiele znajomych i nieznajomych twarzy, był czas na plotki...
a wieczorem, po powrocie - czekał na mnie bukiet róż :)

przy okazji, ogłaszam mini konkurs - licznik odwiedzin zbliża się do 10000 - dla mnie to niesamowite, że ktoś tu do mnie zagląda, z tej okazji - mała niespodzianka dla osoby, która "ustrzeli" 10000 i prześle mi skan strony :)
Miłej zabawy! :)
ps. proszę tylko o "nie nabijanie" odwiedzin ;)

3 komentarze:

Gazynia pisze...

Migotko jeszcze raz wszystkiego NAJLEPSZEGO!!!!!!!!

cOto.patchwork pisze...

Wszystkiego najlepszego!
A dlaczego nie możemy ponabijać... odwiedzin? ;-)
Hi, hi!

jednoiglec pisze...

spóźnione życzenia urodzinowe ślę! Prosto z serducha:)

Prześlij komentarz