mug rug - podkładka - tutorial

|
szyjąc podkładkę zrobiłam kolejny tutorial,
spodobało mi się to ;)
zaczynamy!

co potrzebujemy: (wymiary jutro :) )
ocieplina (ja uzyłam cotton batting)
12 pasków A o wym. 4cm*14cm
6 paskow B o wym. 4cm*14cm
tkanina na spód
lamówka

1. przygotowuje ociepline, kroję paski tkanin:



2. 6 pasków B przecinam w dowolnym miejscu, tzn aby powstaly mi paski o szerokosci 4cm ale o rożnej długości (patrz wyżej na zdj. z nr 3)

3. łączę paski B z paskami A (nr 4), układam prawą stroną do prawej i zszywam, zszwy rozprasowuje




4. zszywam teraz powstałe 2kolorowe paski ze sobą - szyję po dłuższym brzegu, a wyrównuje do pasków B

5. po rozprasowaniu otrzymujemy


6. układam teraz obie strony prawą stroną do prawej i zszywam, szwy rozprasowuje


7. układam zszytą część na ocieplinie, odcinam nadmiar materiału

8. od spodu układam wybraną tkaninę, spinam "kanapkę" szpilami i pikuję - w odległości 1/4cala od szwów

9. druga strona wygląda tak:



10. przyszywam lamówkę




(można zrobić to inaczej, zacząc od prawej strony a na lewej przyszyć ręcznie, ja byłam na to zbyt leniwa ;) )

11. i gotowe! w nagrodę herbatka zielona z opuncją i własnoręcznie zrobione wafle... mniam!


Mam nadzieję, że tutorial się przyda - i pochwalicię się zdjęciami swoich podkładek :-)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetny tutorial

Kasia z Różności pisze...

Świetny kursik dla takich laików jak ja :)

Szwaczka.PL pisze...

Bardzo mi się podoba. Dobór tkanin, kolorów i pomysł. Może i ja uszyję:)

Prześlij komentarz