nowości

|
Wiele się ostatnio zmieniło :-)
W końcu uporaliśmy się z przeprowadzką, tzn z przeniesieniem i ułożeniem rzeczy, podłączeniem internetu itp.
Jeszcze czeka na nas kilka mniej pilnych spraw, ale wszystko w swoim czasie ;-)

Dzieci rosną i rosną, uwielbiam patrzeć jak się fajnie razem bawią! Pomysłowość ich nie zna granic - a zabawką może stać się wszystko, od papierowego woreczka, po garnki i chochle ;-).

A u mnie... właśnie wczoraj wróciłam z pierwszej części szkolenia w Fundacji Rodzić po Ludzku
i jestem jeszcze w innym świecie :)
Udało mi się przy okazji spotkać kilka osób, które mieszkają w Warszawie - a okazji do spotkań nigdy za wiele, dlatego za miesiąc kolejne spotkania :).

Przyszła wiosna... dziś w końcu wiał cieplutki wiatr i aż żyć się chce!

a! zapomniałam podziękować Gazyni za cudny prezent!!!

Później powstawiam kilka zdjęć!

0 komentarze:

Prześlij komentarz